Trött.

Efter mycket om och men så bestämde jag mig faktiskt för att stanna hemma ifrån Razorlight.
Blev för klyddigt med väska, och hemkomst och allt det där. Så jag stannade hemma och har vilat och myst, blev kinamat me mams och paps och sen O.C! Jag skulle även se film med Cerdic, men vi sköt upp det till lördag, trötta som vi båda var.

Ska sova ut imorgon, senare på dagen tänkte jag åka in till stan och se om jag hittar ett par nya jeans! Fick lönen idag ;) Men imorgon blir det sängen tidigt, för att hinna sticka till Rehab på fredagmorgon innan jag tar tåget till Köpenhamn och ska jobba.

Skulle in till Ballerups 6-dagars i år igen tänkte vi. Men Tina och Tilisha åker ju till Idre den veckan. Så det verkar  inte som om jag kommer dit i år =/ 

Nu skall jag sova.

164908-8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0