Snön ligger kvar. =)


Snön ligger kvar, myspys! Var ute i Skrylle och sprang en runda imorse, så skönt med kall och frisk luft, och så fint med all snö på träden och marken!

Dagen har annars bestått av mys med Tilisha. Spenderade även kvällen hos henne, och Maria kom över och gav oss varsin ny frisyr. =) Sedan var det dags för Ugly Betty och Grey's Anatomy såklart... Sistnämnda är alltid hjärtekrossande. =/   I alla fall för en känslig typ som mig  ;)

Imoooorgon är dagen! Blir dock väldigt väldigt lång dag.. Skolan börjar 07.15... Bör därför gå och lägga mig genast! Sedan slutar jag vid 16 och då blir det till att ta tåget direkt till Köpenhamn för att möta Tilisha och Nathalie. (Sanna ska tydligen inte med längre.)

Nu är det dags för mig att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0