Jobb, jobb.


Tilisha körde mig till Svågertorp lite innan 13.00
Visste om att My mådde dåligt, men trodde fortfarande att vi skulle jobba och stänga tillsammans. Som vi alltid gör. Men när jag kommer till jobbet så är varken My eller Miranda där, istället är Peter där och säger att han å jag jobbar fram till 17.00 sen är jag all by myself och ska stänga ensam också. Ups! =/ 

Men det gick skitbra, och jag var därifrån redan klockan 20.00, larmat och låst! Men mitt i all hast mitt emellan två kunder ringer telefonen och jag svarar; "Välkommen till Tilina, det är BikBok! Ett ögonblick! (snabbt kommer jag på mig själv med vad jag sagt) ööhm, eehm, Välkommen till BikBok menar jag! BikBok!! Det är Tilina!" Sedan hör jag en ett fnitter i telefonen och en väldigt bekant röst säga "Tilina, det är bara jag. " =) Tina, Tina!

Kom hem vid 21.30 och åt lite god middag. Tina, Tilisha, Ashleigh och Niclas kom över för att säga hejdå och påbörja bilresan till Idre. Och kvar är jag.

Imorgon blir det nog film med Cerdic. Vi vet redan vilken vi ska hyra. Vi har påbörjat en "vi-måste-se-3an-för-att-den-är-så-dålig-period". Så imorgon är det "Jag kommer alltid veta vad du gjorde förra sommaren" som gäller.. =p Tror jag i alla fall.. Men jag har väl ändå inte så mycket att säga till om när han och jag hyr film så. För det mesta vill han inte ens att jag följer med till Nöjes alls. För jag vill alltid se blödiga romantiska komedier. =)

Jag tycker om idag. Vi murar inte igen ikväll. Vi låter det vara. Det är så bra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0