Jag ser det snöar, nu är det vinter, det var väl roligt, Hurra!

När jag tittade ut ifrån fönstret imorse så fylldes jag av glädje! Det snöar! Kylan som kommer med snön är inte lika rolig, men det är sådant man får stå ut med. Det snöar i alla fall. Första snön som har lagt sig i Staffanstorp under hela vintern. Har nog inte sett riktigt mycket med snö sedan jag var i Finland, feb-06.
Det lägger sig som ett vitt täcke över allting... Det är så fint. =)

164908-6

För övrigt så hände det inte särskilt mycket i helgen, blev myspys och One Tree Hill igår, yummi yummi!
Tina och Tilisha åker på fredagkväll, vilket gör att jag blir helt ensam i en hel vecka. Fast jag har ju kära Cerdic som kommer till min undsättning då =)

Nu ska jag fixa ihop lite mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0