En lista


Hårfärg:
Mörkbrunt (Fast just nu är det svart)
Ögonfärg: Brun/gröna
Längd: 152cm
Studerar: Livsmedel
Favoritklädesplagg: Svarta Cheap Monday
Har alltid med mig i väskan: Lypsyl och handkräm
Dricker jag läsk dricker jag: Coca Cola
Tatueringar, piercings: Bara ett hål i varje öra.
På datorns skrivbord har jag en bild av: En buske och massa snö.
Imorgon kommer jag: Jobba, åka tåg och träna.
I sommar kommer jag klä mig i: Cykelbyxor.
Jag är född: 1989 på Lunds Lasarett
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Summer i O.C
Min all time favourit parfym är: En Gucci som jag fick av Viktor.
Blogg som jag läser mest: Kära Cerdics blogg såklart.
Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Lite lättirriterad.

Favoritgodis: Saltade Cashewnötter
Nåt jag absolut inte äter: Leverpastej.
Kläder just nu: Jeans och ett oversize-linne.

Musik i högtalarna just nu: Razorlight
Va sa du senast: "Fan att jag inte köpte dem idag"
Sommarplaner: Cykla och umgås med vänner.
Fisk eller badkruka: Fisk
Hur många kuddar: 6 stycken. (Stor säng)
Tror du på mirakel: Absolut. (och jag är ett stort fan av ödet)
Bio eller promenad: Beror på vädret.
Favoritväder: Tidig ljummen höstdag.
Det här är jag bra på: Göra tårtor.
Tre saker att ta med på en öde ö: En båt, en vass kniv och min vän Cerdic. (Nu får du chansen att öva på dina superhjälte-moves!)
Morgon eller nattmänniska: Morgonmänniska

Spara eller slösa: Spara...

Vad är viktigast för dig: Att mina "nära och kära" och jag mår bra.

Hur är din drömkille: som Lucas i One Tree Hill ;p (Dock lite mindre otrogen.)
Finns det liv på andra planeter: Ja, i alla fall i ett annat solsystem.
Hur många barn vill du ha: 3 stycken
Snarkar du: Ja ibland, det är till och med dokumenterat på ljudinspelning. =/
Stjärntecken: Tvilling
Rädd för insekter: Ja.
Äckligaste djuret: Spindlar
Skriver du dagbok: Nje, detta räknas väl inte riktigt som en dagbok.
Stökigt eller välstädat: Städat..
Gungar du på stolen: Nej
Skulle du kunna hoppa Bungyjump: Kanske om jag vore full och medvetslös.

Vilken hand håller du gaffeln i: Höger
Hur många syskon har du: 9 st. (2 hel och 7 "halv")
Nu ska jag: Göra mig iordning för sängen!


(Listan tagen ifrån Bohemica)


Kommentarer
Postat av: Cerdic

Omnämnd två gånger? Fan vad glad jag blir nu :)

2007-01-26 @ 20:00:36
URL: http://cerdics-blogg.blogspot.com
Postat av: Emilia

Hmm okej tilina jääävligt mycket att komentera här... Vad är detta, menar du att du väljer cerdic över mig... ähh detta är ju som från en annan planet! Så upprörd att det är det ända jag säger här!!!!!!

2007-02-01 @ 17:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0