To Do.

Idag har jag fått en hel del saker avklarade på min "To Do" - lista. It feels good.

Varit på Tårtesset mesta delen av dagen, gjorde några tårtor, och kollade igenom lite böcker för att hämta lite inspiration till projektarbetet. Skulle till Klågerup och få massage, men det blev inget av den planen.
Lite cykel imorrn, sen ska jag till Tilisha på kvällen. Söndagen skall spenderas med att äntligen slipa färdigt mitt rum. Jag är så långsam! Inte rört rummet nu på säkert 4 veckor.

Annars har min freitag varit rätt lugn, lagade lite god kycklingwok med bulgur och kollade på Let's Dance.
Har precis kollat färdigt på senaste avsnittet av One Tree Hill på nätet. yummiyummi!

Time for bed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0