Shoooes.

Dagen bjöd på en tripp till Nova med systern. Köpte ett par alldeles förtjusande sneakers ifrån Nike. Kärlek, mycket kärlek. Det var faktiskt ett väldigt nödvändigt köp eftersom mina Lacoste snart är 2 år gamla, och allt annat än vita.
Var inne på BikBok och hälsade på Mischa. Åh, jag vill ha henne som chef. (Inget ont mot min nuvarande ;) Men Mischa verkar helt underbar.)

Systrarna och jag hyrde film i tisdags, innan Grey's.
Såg "John Tucker Must Die". Lättsam och rolig tjejfilm.

Nyss poppat mina första popcorn i hela mitt liv. Dock lite för många kärnor i en lite för liten kastrull, så häflten förblev opoppat på grund av brist på plats.. Men de poppade blev goda. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0