I have a cold

Jag är så förkyld, så förkyld, så förkyld.
Ja, jag tycker synd om mig själv. =)
Men man får se det positiva i det; Bättre nu än i mars!
Och det är ju trots allt ändå vinterns första förkylning, så jag har klarat mig rätt bra. =)

Lördagskvällen spenderade jag som sagt hos Tilisha. Carolin, Enes och Cerdic följde med, men de stack dock rätt tidigt med tanke på att de inte kände någon. Men de stack ju när allt rolig började. =/ Mina outfit-problem löste sig till slut; svarta stuprörs, vitt brottarlinne och en svart väst. Kvällen var hyfsat rolig, men vid 02-tiden då alla började bli väldigt, väldigt på luven så blev det lite segt för mig och Tina som körde alkoholfri kväll! Men vi var två fenor på att städa undan allt sedan iaf.
Blev hemfärd mycket senare än planerat på grund av olika omständigheter. Men jag sov gott sedan iaf.

Vaknade igår med ännu mer halsont än i lördags, så hela gårdagen gick åt till att kurera mig. Drack te, åt soppa, drack te, åt soppa, drack te, åt soppa. Så såg dagen ut. Men när One Tree Hill satte igång vid 18.50 så blev jag mycket gladare. =)

Även denna dagen har gått åt till att kurera mig. Men med lite vila och mat så skall jag vara som ny inom några dagar!

Nu är det sängen och Uneståhl i min Ipod som gäller. Hihi.

164908-20164908-18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0