Hemmadag.

Vaknade 06.00 imorse och klädde på mig, åt mina knäckebröd med det kokta ägget och drack min berocca. So far, so good. Precis som vanligt. Sen fick jag så äckligt ont i magen, usch och fy.. Men, det är ju onsdag.. så stannade hemma idag, gick och lade mig två timmar, sen så vaknade jag av att det gjorde ont igen. Nu är det dock bättre. =)

Gjorde en fruktansvärt god kycklingsoppa idag... Med fänkål och sånt mumsigt. =)
Jag har valt det sunda livet denna veckan... Veggie-biffar, fullkornsris, veggie-fullkornstortillas å mager kycklingsoppa... It's time for a change, people. Och vecka 6 är en jäkligt bra vecka för förändringar.

Skall till Tårtesset imorgon, har gjort en jätte-beställning på nätet med massa roliga saker till tårtbakeriet och mitt projekt. Dyrt blev det, men värt varenda öre.
Skall även till Nova med Tilisha, till Klågerup på kvällen för massage, och på freitag är det dags för Stoff & Stil, ska handla tyg till klänningen jag ska ha på studenten.

Veckorna går snabbt, det går snabbt.. Ojoj... Endast 6 veckor kvar tills praktiken börjar, sen är det plötsligt vecka 17, bara 5 veckor kvar tills vi går ut.

Nu fick jag panik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0