Helgen som varit.


Igår var det som sagt dags för festen som My snackat om sedan november. Tina, Tilisha å Jag åkte först in till Mobilia för att hämta upp hennes present, sedan vidare till My! Hon har verkligen lyckats bra med att fixa lägenheten - riktigt fin! Det var en supertrevlig kväll, men den slutade lite tidigt för Tilisha som tog lite för många shots... ;) Det blev Jag fick bli systerns ängel under kvällen, men jag fick i alla fall många många skratt på balkongen. =) A.J hämtade upp mig, Sandra och Sandras vän någon gång efter midnatt, och hem bar det, men först till Jakriborg för att lämna de andra två.

Igår var det först cykel sedan kom Cerdic över, vi hyrde "You Me and Dupree". Lance gör faktiskt ett kort inhopp i filmen. =) Den var i alla fall bra, och det var vår snabbaste filmhyrning någonsin. Och Jag valde filmen... Och den var bra... Ser du Cerdic? =)



164908-35
















164908-34














164908-33
164908-31164908-32

Kommentarer
Postat av: Cerdic

Ditt filmval var ett once-in-a-lifetime-val, och det vet du också ;)

2007-02-26 @ 19:27:02
URL: http://cerdics-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0