"Alla hjärtans dag!"

Den här dagen har varit precis som alla andra dagar. Den sötaste gesten idag var Cerdics söta tanke om att åka till Vipan och ge mig en ros. Men halvvägs till bussen så fegade han ur. Hihi. =) Men det är tanken som räknas! 

Dagen har varit rätt seg annars, vaknade 06.59, jag börjar skolan 07.00. Ups, blev lite sen idag visst. Stod i butiken med Sara idag, inte mycket att göra. Vid 12.30 så kom papsen till skolan med lunch till mig. (Så glad jag blev =)) Idag är det godisdag, och systrarna är här, så vi skall nog snart bege oss till nöjesmagasinet och fylla en godispåse! Fundrerar på att laga till lite god, nyttig mat idag. Kanske något med lax... hmm..

Nu har mitt sportlov börjat, skall jobba på freitag, middag hos Tina på lördag och antagligen träffa tjejerna ifrån klassen på onsdag. Annars är det bara projektarbete och cykeln som gäller. Bara 15 veckor till studenten nu. Paniken kryper inpå, sakta men säkert.

164908-22

Kommentarer
Postat av: Kim

haha, har du ens börjat med projektet, Tilina? ;)

2007-03-01 @ 17:38:08
URL: http://ThousandDollars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0