Timbuktu & Damn!

Det var G-R-Y-M-T! Jag lyssnar inte ens på den sortens musik annars, visst, jag kan egentligen lyssna på allt möjligt utan att riktigt lida, men det är inte så att jag går och suktar efter Timbuktus nya skivsläpp o.s.v, o.s.v, men faaasen vad grym den killen är på scen. Störtskön med ett så coolt liveband. Grymt coolt det hela, de bjuder verkligen på sig själv!

Bästa repliken var när han inledde sitt sista nummer för kvällen med att säga; "Jag vill nu passa på att ge lite kärlek till min syster Anja och alla tjejer som är här ikväll ifrån BIKBOK!" Yeeeeah Baby!

Kul att träffa de andra malmöitiska och lundensiska BikBok.arna också, har ju bara varit med Köpenhamns-regionen förut. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0