The Recruit

Igår var som sagt Cerdic här.. Och för första gången typ någonsin så skippade vi att hyra film och letade upp någon dammig gammal film här hemma som ingen av oss sett. (Nej, förlåt, 2a gången.. En gång såg vi Jonathans "Anchorman"..) Så hittade vi "The Recruit" som ingen av oss någonsin sett förut. Dålig stil, jag vet. Så eftersom det känns som om jag och Cerdic är de enda i hela världen som inte sett denna innan så känns det inte som om jag behöver gå in på mer detaljer om filmen, mer än att den var jäkligt bra!

Och jag har aldrig förr fattat hela grejen med Colin Farrell, att han ska vara så snygg? Men efter denna filmen så förstår man.. Bra film och bra ögongodis i en och samma förpackning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0