Skånepåg!

Ikväll ska jag till KB och se vår alldeles egna Timbuktu. (Jo, jag vet, märkte själv att jag fick lite "Skåne-syndrom" där.. ) Men i alla fall, istället för julbord så ska Burlöv-, Nova-, Södergatan och Lovestreet-BIKBOK se "Timbuktu & Damn!" ikväll. Var först jäkligt osäker på om jag skulle dit faktiskt, är rätt trött och känner att en hemmakväll skulle suttit fint med tanke på att jag både ska träna och jobba imorgon.
Sedan läste jag alla recensioner om Timbuktu och Damn!'s samarbete och de har fått 5/5 och enorma hyllningar av alla, plus att Cerdic gav mig ett "Klart som fan du ska dit!"-tal, särskilt eftersom jag aldrig förr sett honom spela, fastän han varit i trakten ett ANTAL gånger.

Så nu tänkte jag slänga ihop lite käk, klä på mig och sedan försöka hinna med en tupplur innan jag drar, skall nämligen vara på Lovestreet redan klockan 19.00 fastän han inte är på scenen förrns 21.00.. (Står det på nätet ja, bör väl räkna cirka 22.00.. snällt räknat då!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0