Sängrekord!

Nejdå, det är inte så farligt som det låter ;)

Krille & Matte är på besök sedan igår till imorrn! Trevligt, trevligt! Tina var ju på julefrokost igår så Krille skulle hämta henne 04.00 på Malmö C, så vi var uppe ett bra tag för å hålla honom sällskap, sen lade vi oss alla i min stora säng och pratade... Somnade, och Krille stack till stationen... Vaknar upp av en väldigt full Tina som studsar ner i sängen och så lägger sig alla 4 som packade sardiner i sängen.. Uuuuh! Tina tog dessutom med sig sin hamburgare ner i sängen.. Mysigt.. =p
Så nu jag nytt sängrekord på 4 pers i sängen... Med 4 täcken också.. Kändes nästan som om man var i Karribien.. SIst var 3 stycken då Liselott, Marie & Sara va här.. =) (Nej, jag räknar inte fel, jag sov nämligen på golvet.. The best for the guests!)

Har precis kommit hem ifrån Nova.. tomhänt! Fann ingenting. Så nu ska vi iväg och hämta Tilisha & Jonathan, sen ska vi baka lussekatter! =) Så blir det väl film på det sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0