Lucky Number Slevin

Har nog aldrig förut kollat på såhär många filmer under  en och samma vecka...
Men det är trevligt! Låta sig försvinna in i en låtsasvärd i
1½ - 2 timmar... Och ikväll var det så dags för att se "Lucky Number Slevin", med den så ruskigt coola Bruce Willis och så hunken Josh Hartnett... Den var faktiskt bra, lite halvskum och lite halvseg i slutet, men genomtänkt och överraskande!

Tänkte gå och lägga mig snart, har blivit alldeles för sent på sistone!! Så imorgon blir det som vanligt en supermysig frukost, sedan iväg och träna! Så får vi se på vad dagen bjuder på.... Funderar faktiskt allvarligt på att packa min väska till Sri Lanka snart.. Rätt enkelt egentligen, bara att slänga ner alla klänningar jag har, plus några leggings och några längre linnen/tröjor och lite ballerinaskor.. DONE! Nej, nu överdriver jag nog lite...
Lite svårare är det nog att packa ändå... Men jag önskar att det inte vore det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0