Helgen lider mot sitt slut...

Har haft en supermysig hemmahelg! Just what I needed!

Igår var vi som sagt på Nova, sedan hyrde Krille & Tina fyra filmer som vi skulle se.. Krille hade nämligen tagit med sin projektor, som vi kopplat in i mitt rum så det var lite som en egen bio! =) Fast först skulle vi baka lussekatter... 6 pers blev till slut 3, och det blev mina & Mattes lussekatter mot Tilisha och Jonathans.. Våra vann helt klart i kategorin "Finaste", men Tilishas smakade fasen mer saffran! (Grr... Men, det gör inget. Våra var iaf fina. ;p)

Fast vi blev färdiga så sent, så när vi väl skulle börja kolla på film var alla dundertrötta, och eftersom de hade hyrt "Parfymen", som jag sett innan, så gick jag ut därifrån, och när jag kom in så låg 5 personer och sov i mitt rum. Snäll som jag är, så väckte jag alla och såg till att jag fick sova i min säng! Med bara Tina denna gången. =)

Idga har det blivit träning samt en tur i byn på julskyltningen och köpt lite kaaugor ifrån Bengts.. Nu ska jag till City Gross med papsen, och snart ska Krilla & Matte hem!

Puss å God kväll! ... Fast jag kommer förmodligen skriva här igen innan jag lägger mig idag...

Kommentarer
Postat av: Melkan

Dina bakverk är alltid smaklösa o tråkiga! =( Men, utseéndet är väl allt antar jag!? =P

2007-12-02 @ 20:34:23
Postat av: Tilina

Haha, you know me so well ;p Nej, säg inte att mina bakverk är smaklösa och tråkiga, hur många andra konditorer tror du gör KANELBULLETÅRTOR!? =)

2007-12-02 @ 20:53:45
URL: http://tilina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0