Fullspäckad vecka!

För första gången på länge känns det som, så består veckan av mycket mer utöver träningen... Skall träffa nära och kära varje dag hela veckan, och på fredag är det förmodligen middag i Köpenhamn med BikBok-Köbmagergade, lördag är det myskväll hos Mysan (Vitsigt, jag vet ;p) med Annika, Tilisha, Nathalie, My, Sanna (?) och Tina.. Sedan gissar jag på att söndagen bjuder på film med Cerdic, precis som alla andra söndagar. =)
På måndag skall jag dessutom på Personalmöte med BikBok-Kärleksgatan. =)

Ska snart röra ihop lite mat, och sedan blir det ett TC-pass innan Cerdic och jag skall träffas och köra den vanliga genomgången; "Vad har hänt i våra liv senaste veckan?".

Sov 10h inatt, hallelujah, det var verkligen nödvändigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0