Tre viktiga saker i mitt liv...

image200

Telefonen självklart, vad skulle man göra utan den? Till exempel idag, då bilen dog på väg 11 och Tilisha inte hade sin telefon med sig, tänk så hade inte jag heller haft min med mig, då hade vi kunnat få sitta där som två fån ända tills någon okänd vänlig själ hade stannat och erbjudit sig att bogsera hem oss. (Och det skulle aldrig ha hänt.) Mer om denna olyckliga historia i ett annat inlägg senare.

Läppcerat! Har dock övergått till Nivea's nu istället för Labello, då Labello blev alldeles för kladdigt. (Fråga mig om läppcerat, I know them all! =))

Och så till sist Oliv-seriens handkräm. oh, makes your hands as soft as a babytail.

Kommentarer
Postat av: Anonym

OCH så får du inte glömma din lilla norska oslo-casanova!!!!! :P

2007-08-21 @ 15:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0