Mycket sömnig...

Fick väldigt lite sömn inatt, hade djupa diskussioner om framtiden, livet och andra stora frågor. (Jodå, det är sant.) Så har varit ruskigt trött idag, och på grund av vägarbetet på motorvägen kom vi dessutom till alliansen i Kropp cirka 10 minuter före start, på med nummerlapp och så iväg! Aldrig förr har jag haft så ont i mina luftrör. Så när jag svängde in på sträckan med medvind, istället för att pressa järnet så tog jag det lugnt och försökte få normal andhämtning. När jag kände att jag hade greppet om loppet så tog jag det lugnt och ville inte pressa kroppen mer. Snacka om chock för kroppen, sitta i en varm mysig bil och sedan hoppa ut i ett ruskigt kallt väder och pressa 2 mil tempo utan uppvärmning.

Men jag lever än!

Har fått i mig lite mat och dricka nu och ska alldeles strax ner i sängen. Som till min stora glädje och förvåning var bäddad när jag kom hem ifrån körskolan... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0