Måndag igen och lite uträttat.

Tilisha skulle med mig på körskolan idag, hon var nyfiken på hur jag fixade att köra i stan... Men det gick faktiskt galant.  ;) Men att komma dit gick inte lika galant, skulle cykla dit, men nyckeln till hänglåset var borta! Helt borta! Så skulle jag in i huset igen och då har jag inga nycklar. Grr! Så Tilisha och jag fick springa dit, och som vi flesta vet så har Tilishas kondition försämrats avsevärt sedan hon lade cykeln på hyllan ;)
Så efter cirka 200 meter skriker hon "Tilina!! (kippar efter andan) Stanna! Jag orkar inte."  Men vi kom dit, om än lite sena och andfådda.

Men än var inte springandet slut. Skickade sms till Viktor efter körlektionen och frågade om han åkt ifrån mig än (CC skulle hämta upp honom utanför Lomma) och fick till svar att han skulle åka om 5 minuter. Puh, sprang som en galning hem genom byn och sen kunde jag knappt prata på 10 minuter. Så följde jag med honom och papsen och så körde vi hem med hans bil sen och uträttade lite ärenden. (Du kan få en 5a för bensinen!)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Något på gång med Viktor igen? :)

2007-08-28 @ 08:43:21
URL: http://sophiela.blogg.se
Postat av: V

nej nu jaklar! minst 50kr milen! evilg
kom pa att jag har internet pa mitt psp ;)

2007-08-29 @ 11:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0