Kräftskiva!

Kvällen igår var mycket trevlig och verkligen något jag behövde... Har suttit inne i 2 veckor nu och gjort absolut ingenting, bara legat i sängen och varit sjuk samt försökt vila upp mig. Så kräftskivan kom verkligen passande!
Hade en mycket trevlig kväll med trevligt sällskap =)



Idag var det träning klockan 10 och med regnet hängandes i luften så tog det väl först emot lite måste jag erkänna.. Var en sån dimma så hela cykeln var täckt av små, små vattenpärlor och vattnet ifrån hjälmen droppade ner på kinderna. Men efter 1 timmes tid kom motivationen igen och resterande 2 timmarna gick fort och det gick ingen nöd på samtalsämnen mellan mig och Tina iaf! Skönt att ha någon att prata med under de lugna passen.

Nu har papsen och jag äntligen skruvat och borrat fast handtagen på min garderob, så nu har jag återigen garderobshandtag! Det har jag inte haft sedan november... Tänk vad lång tid det ska ta att ta tag i saker och ting.
Härnäst väntar taklampan och hyllorna.... Så får vi se hur lång tid det tar tills vi tar tag i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0