Idag är en sån där dag...

... som jag är väldigt deprimerad på... De kommer inte alls särskilt ofta, men när de väl kommer så smäller det rejält.
Först och främst för att jag har suttit och kollat på mitt jobbschema med bussar och tåg och insett att det kommer ta mig 4(!!!) timmar att ta mig fram och tillbaka ifrån jobbet. Fy för! åååh, blir galen. 4 timmar på att pendla. Har några dagar då jag jobbar 08-16 och kommer då behöva sticka hemifrån 06.01 och komma hem 17.49.
Nej, vet ni vad, det är verkligen dags att jag hittar ett jobb i Sverige nu. Snacka om att det känns som att jag slösa bort hur många timmar som helst av sitt liv.

Det kommer ju aldrig i hela världen gå att kombinera träning med den livsstilen. Sticka 06, komma hem 18, käka, å sen sticka ut och träna, sova senast klockan 21.00 för att få 8 timmars sömn.. jahejdu!
Snacka om slitigt.

Andra anledningen är detta tråkiga vädret. Hösten har verkligen kommit som ifrån ingenstans på 4 dagar. 9 graders på nätterna och 16 på dagarna. Var ute med Lille-V på ett pass igår, tårna höll på att förfrysa. =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0