Cake on a sunday!

Blåste storm i Skåne idag, så det var jäkligt tungt att sätta sig på cykeln idag, men vi skrapade ihop 9 mil i alla fall och det är jag nöjd med idag! Är fruktansvärt trött nu. Satt för övrigt och kollade på resultaten ifrån Söderhamn, och lade märke till att på 3 dagar har man i damklassen endast cyklat 8 (!!!) mil. Ruskigt så korta distanser.

För övrigt har det inte hänt så mycket, lagat mat, tvättat och städat lite. Sen kom Tina hit och vi åt lite tårta och drack kaffe, för tösen fyller 24 år idag. Uj, man känner sig nästan oförskämd när jag sitter och talar om min 18-årskris. Haha ;)

Men idag har jag och pappa en deal om att vi ska sova innan 23.30, med tanke på att vi både lägger oss aaalldeles för sent, och jag ska dessutom till gymmet imorgonbitti för att sedan följa upp med ett cykelpass på kvällen, så det gäller att få sig ordentligt med sömn inatt!




Go'natt, hörs imorrn. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0