Besøk hos Ashleigh

Sitter hemma hos Ashleigh med Tilisha nu, har avnjutit en god, god, god brunch. Bestående av æggrøra, bacon, stekta tomater samt prinskorv... Yummi!
Regnet øser ner, och jag fasar før kvællens pass... Vill verkligen inte sitta inne på testcykeln idag! Strømmen gick precis, men kom lyckligtvis tillbaka snabbt igen. Sitter før tillfællet på Ashleigh supercoola nya bærbara dator, med fingeravtrycks-sensor och hela kittet. Så nu vet ni vad jag vill ha i julklapp. ;)

Snart ska jag hem och ge papsen lunch, han ær ensam i affæren idag och med så mycket att gøra så ær lunch det minsta jag kan gøra før honom! Sen kanske det blir film med Ashleigh eller något annat trevligt.

Kommentarer
Postat av: Cerdic

WTF? När ändrade du om här? Kände ju knappt igen mig :)

2007-08-15 @ 22:17:45
URL: http://cerdics-blogg.blogspot.com
Postat av: Tilina

Cerdic, eller hur är här fint nu?! =)

2007-08-15 @ 23:39:40
URL: http://tilina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0