5e dagen!

5e dagen utan feber idag, jiihooo. Så idag var 3e dagen på cykeln efter mkt sjukdom.
Var ute och rullade runt 2 timmar idag och det känns helt OK, tar det väldigt lugnt nu så kroppen får återhämta sig till 100% så skiten inte kommer tillbaka igen. Cyklade runt regnet hela turen ända tills cirka 2 kilometer hemifrån då det började ösa.. Men det var faktiskt rätt skönt att köra i lite regn idag!

Eftersom helgen blev helt annorlunda än planerat, skulle ju egentligen ha varit i Burseryd och kört Sverige Cupen å Västboloppet nu, men nu sitter jag här hemma och vilar upp mig istället, så blir det en tur till Calle ikväll som fyller 18 år och det firas med en liten kräftskiva. Blir skoj, men blir tidig hemfärd, ska nog köra och hämta Tilisha på Svågertorp vicd 23-tiden ikväll.

För övrigt har jag också fått min första anställningsintervju! Väntar samtal på måndag med mer information om var och när. Så kul =) Trivs som fisken på BikBok där jag jobbar nu, men pendlandet tar alldeles för mycket tid för att kombinera med träningen. Så får man se vart intervjun leder.. och ifall den leder till ingenstans så får man jobba kvar på BikBok och stå ut med resandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0