Vilodag

Efter 3 ratt harda dagar sa har jag och Tina tagit vilodag idag. Bussarna till Palma var sa sjukt fullpackade sa vi skjuter pa den turen till nasta vecka.

3 andra danska tjejer ar har (bland annat Heidi) och sa Tina och Jag... Och lots of danish boys saklart ;) Lite trakigt att de aker hem pa sondag bara, men den danska sasongen satter ju igang den 14e sa jag och Tina stannar har sjalva. Ska mota upp tjejerna ifran klubben som bor i Alcudia tankte vi.
Nu sitter Tina vid poolen och jag ska ga ut och gora henne sallskap, sen ska vi meka med min cykel ikvall.. Joda.. jag kan.. Jag har lart mig nu ;)

Kommentarer
Postat av: Tille

SIS!! Jag saknar dig massor!! Kul att du har "hookat", haha! I´m soooo proud of you ;)
Säg till Tina att hon får titta, men inte mer, haha!
KOM HEM NU! Du...kolla min blogg, weee!
Älskar dig mycket mycket mycket! PUSS!

2007-04-07 @ 12:38:55
URL: http://www.tilisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0