Helt alene

Sa... Nu ar Tina och jag helt alene. Danskarna ifran Jylland lamnade oss igar och idag lamnade de sota sjaellands-gossarna oss. Men, vi skall nog klara oss alldeles fin-fint, syster och jag! Hittills har vi inte slagit ihjal varann och jag tror faktiskt vi kommer klara oss ifran det resten av vistelsen ocksa =)

Tina har haft lite otur och akt pa en forkylning, eftersom de flesta tog ledigt igar och gossarna skulle in till en cykelbutik sa fick jag ge mig ut pa en tur for mig sjalv. Lite laskigt, lilla jag pa stora Mallorca. Men jag kom hem och jag tackar mitt grymt bra lokalsinne for det. Tina ar iaf glad for att jag har ett sadant, for annars skulle vi fatt leta efter henne pa andra sidan on...

Har varit en riktigt kul vecka hittills och fastan gossarna ar vack sa skall jag och Tina nog hygge oss och fa tiden att ga en vecka till!

Cerdic och Tilisha, jag ar snart hemma! =)Men jag maste dock meddela nagot alldeles forfarligt, efter all tid har sa har jag blivit precis som Tina och borjat blanda sprak.. ATTANS! Den sista meningen som kom ur min mun var nyss;

- Skall vi ut och spise is?

... Vad hander?! Hoppas ni blir glada over att fa hem mig anda! =D

Kommentarer
Postat av: Cerdic

Så länge du inte börjar kräva att vi ska ha danskt tal när vi ser film är jag nöjd ;D

2007-04-08 @ 23:17:04
URL: http://cerdics-blogg.blogspot.com
Postat av: Tilina

Haha, jag lovar =D Men nu nar du har saknar mig sa mycket sa later du val mig valja film nasta gang ocksa?;) hihi!

2007-04-09 @ 10:24:11
URL: http://tilina.blogg.se
Postat av: Cerdic

Haha sååååå mycket saknar jag kanske inte dig ;)
Fast, vafan, du har ju haft nybörjartur två gånger i rad nu, så varför inte ;D

2007-04-09 @ 22:12:39
URL: http://cerdics-blogg.blogspot.com
Postat av: Tille

ÅH! Din dumma du! Ina blanda danska :(
Cry me a river...
Haha, äh...rock on ;)
JAG SAKNAR DIG SÅ DET GÖR ONT! Please come home...please please please!
Älskar dig lilla pyret!

2007-04-11 @ 10:24:05
URL: http://www.tilisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0